Pet jednostavnih hemijskih činjenica koje bi svako trebao da razume pre nego što počne da priča o nauci

Zanimljiv tekst o osnovnim hemijskim činjenicama koje ljudi, uglavnom, zaobilaze.

Skeptični kutak

U želji da objasnim neke od najvećih zabluda o hemiji koje vladaju u anti-naučnom svetu i kojima se često služe oni koji pokušavaju da dokažu nenaučne tvrdnje potražio sam na internetu informacije koje bi mogle da mi pomognu u pisanju ovakvog teksta. U toj potrazi naišao sam na jedan odličan tekst o pet hemijskih činjenica koji se pogrešno shvataju u nenaučnom svetu. Tekst je napisan analitički, temeljno i na način koji je svakom razumljiv, te sam odlučio da ga jednostavno pozajmim, prekopiram (prevedem) od mnogo veštijeg autora. Tekstu sam dodao objašnjenja koja sam smatrao da nedostaju i izmenio pojedine primere kako bi tekst bio bliži publici sa ovih prostora pri tom ne menjajući kontekst.
Na kraju je link originalnog teksta.

1. Hemija nije loša reč i sve je hemija.

Zvuči kao jednostavan koncept, ipak mnogi ljudi izgleda da imaju problema sa tim, pa hajde onda odmah da razjaznimo: sva materija…

View original post 1.822 more words

Оставите одговор

